Wciągarka elektryczna trapowa 1000 kg - 7.5 m/min
Model AW 1000 ESZasilanie | Elektryczne |
---|---|
D.O.R. podnoszenia na górnej warstwie liny | 1000 kg |
Prędkość na pierwszej warstwie | 7.5 m/min |
Moc silnika | 3.00 kW |
Pojemność całkowita bębna | 40 m |
Poszerzenie bębna | Nie |
Specyfikacja produktu AW 1000 ES
Zasilanie | Elektryczne |
---|---|
D.O.R. podnoszenia na górnej warstwie liny | 1000 kg |
Siła hamowania statycznego | 3000 kg |
Ilość warstw | 3 |
Średnica liny | 10 mm |
Prędkość na pierwszej warstwie | 7.5 m/min |
Pojemność całkowita bębna | 40 m |
Moc silnika | 3.00 kW |
Napięcie silnika | 400V AC 3 phase |
Waga | 195 kg |
Typ przekładni | Przekładnia ślimakowa |
Poszerzenie bębna | Nie |
* Aby zwiększyć pojemność bębna, zmienić prędkość pracy lub zmodyfikować inny dowolny parametr, proszę skontaktować się z nami
Seria: AW/PW – Wciągarki do trapów i trapów burtowych
Wciągarka elektryczna do trapów i trapów burtowych z serii AW/PW jest produkowana zgodnie z wymogami SOLAS dla żeglugi międzynarodowej i posiada samohamowną przekładnię ślimakową oraz awaryjną korbę ręczną. Wciągarki serii AW występują w dwóch wersjach, z bębnem pojedynczym lub podwójnym do pracy z dwiema linami. Wciągarki występują w wersji z silnikiem elektrycznym lub pneumatycznym. Urządzenia są przeznaczone do pozycjonowania i utrzymywania trapów burtowych, trapów prowadzących na nabrzeże oraz trapów przerzucanych na inne jednostki pływające, a także nadają się do zastosowań offshore. Firma Industrial Winch™ oferuje jeden standardowy model (PW 550), który dostarczono do kilku właścicieli floty pogłębiarek. Dostarczyliśmy również kilka niestandardowych konstrukcji.
Standardowe cechy
- Zgodność z międzynarodową konwencją o bezpieczeństwie życia na morzu (SOLAS)
- Samohamująca przekładnia ślimakowa dla serii AW
- Awaryjna korba ręczna, tylko w serii AW
- Przekładnia planetarna w PW 550
- FEM / ISO, klasa T3-L3-M4
- 13-metrowa drabina sznurowa z 32 płaskimi stopniami, 4 rozpórkami i 4 gumowymi stopniami w modelu PW 550
- Dwa wsporniki bębnów
- Obudowa silnika typu TENV (całkowicie zamknięta, niewentylowana) o stopniu ochrony IP 56 dla serii AW ES
- Wersje pneumatyczne z ręcznym zaworem sterującym
- Obudowa silnika typu TENV (całkowicie zamknięta, niewentylowana) o stopniu ochrony IP 66 z unieruchomionym ogrzewaniem dla PW 550
- Wyłącznik krańcowy wrzeciona o stopniu ochrony IP66 dla PW 550
- Silnik łopatkowy pneumatyczny dla serii AW LS
- Dwuwarstwowa, dwuskładnikowa powłoka ochronna w kolorze RAL 5010
- Bęben stalowy (nierowkowany) z jednym lub dwoma punktami mocowania liny przy kołnierzu